Hakkımızda Sayfaları Etkili Yazmak için 10 İpucu

Bir işletme web sitesinin Hakkımızda sayfası, satın alma kararı yapbozunun çok önemli bir parçasıdır. Bir şirketi tanımlayan bu sayfa, potansiyel müşterilerin son birkaç sorularını yanıtlamak için gidecekleri yerdir. Bu sorular şunları içerecektir; Bu şirkete güvenebilir miyim? Ve insanlar markayla ilişki kurup kuramayacaklarını ve şirketin kendi alanında herhangi bir güvenilirliği olup olmadığını bilmek isteyecektir.

Bir şirket geçmişi bu hedeflerden bazılarını yerine getirebilir. Bununla birlikte, marka geliştirme hikayesi, Hakkımızda Sayfasında olması gerekenlerin yalnızca bir unsurudur. İtirazlara karşı çıkma ve işi satma ihtiyacını gözden kaçırmamanız da çok önemlidir.

Bu nedenle, web sitenizin Hakkımızda sayfasını nasıl yazmanız gerektiğini düşünüyorsanız, okumaya devam edin. Etkili bir Hakkımızda sayfası geliştirmenize yardımcı olacak on ipucu.

Hedef Kitleniz İçin Yazın

Bir Hakkımızda Sayfasının hedef kitlede yankı uyandırması gerekir. Bu nedenle, içeriğinizi yazarken müşterilerinizin onunla ilişki kurabilmesi için yazın. Örneğin, ürünleriniz veya hizmetleriniz daha genç bir kitleye yönelikse, bu kişilerin kullanacağı dilin aynısını kullanın. Ve çok resmi ve kuru olmaktan kaçının. Bir Hakkında Sayfası, insanların marka hakkındaki sorularını yanıtlayan gerçekleri içermelidir. Bununla birlikte, yine de keyifli bir okuma olmalı ve hedef kitleyle alakalı olmalıdır.

Katlamayı Düşünün

Bir web sitesinin kaydırma yapılmadan görünen bölümü, ekranın üst kısmı olarak bilinir. Ve sayfanın bu kısmı insanların okuyacağı ilk şey olacak. Bu nedenle, tüm kritik bilgileri ekranın üst kısmında özetlemek en iyisidir. Ardından, sayfanın ilerisindeki ilgili noktaları genişletebilirsiniz.

Ekranın üst kısmındaki kısa bir giriş bölümü, insanları sayfayı daha fazla keşfetmeye teşvik edecektir. Ve bazı kişilerin sorularına hemen cevap verebilir. Unutulmaması gereken en önemli nokta, insanların onları satın almaya ikna edecek bilgiler için avlanmamaları gerektiğidir.

Çok Fazla Hype’dan Kaçının

Hakkımızda sayfanızda işletmenizi satmak isteyeceksiniz. Ancak, gerçeklere bağlı kalmak ve şirketinizi ve ürünlerinizi aşırı abartmaktan kaçınmak en iyisidir. Gerçekten de, sabit satışınız ana sayfanızda ve ürün sayfalarınızda olacaktır. Bu nedenle, aynı içeriği Hakkımızda sayfanızda tekrarlamanıza gerek yoktur.

Hakkımızda sayfasında çok ısrarcı olursanız, insanlar söylediklerinize inanmayacaktır. Bu nedenle, amacınızı kanıtlamak ve satış sayfalarınızdaki mesajı güçlendirmek için istatistikleri kullanın. Örneğin, şirketinizin elde ettiği yıllık büyüme yüzdesi, işinizin başarısını gösterecektir. Müşteri istatistikleri de yardımcı olabilir. Örneğin, müşterilerin %95’inin ürünlerinizi kullanarak tasarruf ettiklerini söylemesi, ürün sayfalarınızda para tasarrufu sağlayan iddiaları destekleyebilir.

Müşteri Güvenine İlham Verin

Bir kullanıcının bir sonraki aşamaya geçmesini istiyorsanız, onların güvenini kazanmanız gerekir. Ve web siteniz, potansiyel bir müşterinin markanızla ilgili tek deneyimi olabilir. Bu nedenle, bir Hakkımızda Sayfası, potansiyel bir alıcının şirketinize neden güvenebileceğini göstermelidir.

Hakkımızda sayfanız, bir satış sunumunun sanal karşılığıdır. Ve bir potansiyel müşteriyle yüz yüze iseniz, onların güvenini kazanmak, ürününüzün faydalarını açıklamak kadar önemli olacaktır. Bu nedenle, bir hakkında sayfasında fiziksel adresinizi ve iletişim bilgilerinizi doğrulamak en iyisidir. Ve sektörünüzdeki uzmanlığınızı ve geçmiş performansınızı açıklayın.

Benzersiz Satış Teklifinizi Açıklayın

Her işletmenin benzersiz bir satış teklifine (USP) ihtiyacı vardır. Bu nedenle, Hakkımızda sayfanızda şirketinizi rakiplerinizden ayıran özellikleri açıkladığınızdan emin olun.

Bazı işletmeler için bir USP’yi belirlemek ilk başta zor görünebilir. Ancak, teklifinizi rakiplerinizinkinden ayıracak bir şeye ihtiyacınız var. Bu nedenle, neredeyse aynı ürünleri satıyorsanız, bir USP için müşteri hizmetleri yönlerine bakmanız gerekebilir. Örneğin, ücretsiz veya ertesi gün teslimat veya belki de para iade garantisi farklılaştırıcı olabilir.

Hikayeni anlat

Markanızın geçmişi, Hakkımızda sayfanızın kritik bir parçası olacaktır. Bununla birlikte, kaydı nispeten kısa tutmak ve marka hikayenizin marka mesajınızı güçlendiren yönlerine odaklanmak en iyisidir. Şirketinizin nasıl geliştiğine dair bir zaman çizelgesi oluşturmak insanların ilgisini çekecektir. Ancak, sitenize gelen ziyaretçiler aşırı uzun içerik parçalarını okumayacaktır. Bu nedenle, daha önce de belirtildiği gibi, ilgili gerçeklere bağlı kalın. Ve kalite, müşteri hizmetleri ve teklifinizin diğer olumlu yönleri gibi şeylerin işinizin büyümesini nasıl sağladığını açıklayın.

Markanızın İnsani Yönünü Gösterin

Hakkımızda sayfası aynı zamanda markanın arkasında gerçek insanların olduğunu göstermek için bir fırsattır. Ve insanlar şirketlerden daha fazla insanlara bağlanıp güvendikleri için, Hakkımızda sayfasının bu yönü müşterilerle güven oluşturmanın bir diğer önemli parçasıdır. Bu nedenle, ekibinizin önemli üyelerini tanıtmak için Hakkında Sayfasını kullanın. Ve belki de, sitenize gelen ziyaretçilere işletmenizin perde arkasına bir göz atın.

Marka Değerlerinizi Açıklayın

İnsanlar, kendi değerleriyle örtüşen markalardan satın alma eğilimindedir. Ve bazı sektörlerde, bir şirketin neyi temsil ettiği, sattığı ürünler kadar önemlidir. Bu nedenle, müşterilere markanızı neyin yönlendirdiğini açıklamak ve ilkelerinizi ve değerlerinizi açıklamak için Hakkımızda sayfasını kullanın.

Örneğin, kârınızın bir kısmını bir hayır kurumuna bağışladığınızı varsayalım. Bu durumda, bu belirtilmesi gereken önemli bir gerçektir. Ve eğer işletmeniz sürdürülebilir olmaya çalışıyorsa, bu da bazı kitlelerde yankı uyandırabilir.

Bir Hakkımızda Sayfasını Taranabilir Hale Getirin

Yukarıdan da görebileceğiniz gibi, bir Hakkımızda sayfasına girmek için potansiyel olarak çok fazla içerik var. Ancak, işletmenizi açıklayan bir sayfa, tıpkı web sitenizdeki diğer sayfalar gibi taranabilir olmalıdır. Gerçekten de, bazı insanlar tek bir soruyu yanıtlamak için Hakkımızda sayfasını ziyaret edecek. Bu nedenle, markanızın hikayesini uzun bir yoğun metin sayfasına dönüştürmekten kaçının. Bunun yerine, metni alt başlıklara ayırın ve metnin taranmasını kolaylaştırmak için madde işaretlerini kullanın.

Hakkında Sayfanızın Çıkmaz Bir Yol Olmasına İzin Vermeyin

Yani birisi Hakkında Sayfanızı okudu ve gördüklerini beğendi mi? Daha sonra nereye gidecekler? Eh, insanları bir sonraki aşamaya yönlendirmezseniz, sizinle iletişime geçmek veya bir ürün satın almak yerine web sitenizden çıkabilirler.

Bu nedenle, bir Hakkında Sayfasının bir sonraki adıma yönlendiren harekete geçirici mesajlara (CTA’lar) ihtiyacı vardır. Ayrıca, CTA’lar ikna edici olmalı ve sayfadaki diğer içeriklerden farklı olmalıdır. Bu nedenle, insanları çevrimiçi mağazanızı ziyaret etmeye, fiyat teklifi istemeye veya bir bültene abone olmaya çağıran cesur CTA’lar kullanın. Ve CTA’larınızı, insanların içeriğinizle etkileşime geçeceği sayfada stratejik noktalara yerleştirin. Örneğin, ekranın üst kısmında ve sayfanın altında.

Çözüm

Hakkında Sayfası, markalara müşterilerin kendilerini tanımalarına izin verme fırsatı sunar. Bu nedenle, markanızın hikayesini anlatın, ancak onu ilginç tutun. Aşırı satış yapmaya başvurmadan işinizi benzersiz yapan şeyin ne olduğunu açıklayın. Markanızın kişiliği ve değerlerinin içeriğinize yansımasına izin verin. Ve bir Hakkında Sayfasının birincil amacının insanların markanızı sevmesini ve markanıza güvenmesini sağlamak olduğunu unutmayın.

Hakkımızda Sayfaları Etkili Yazmak için 10 İpucu