AdWord Kullanıcıları için Sonsuz Kaydırma Ne Anlama Geliyor?

Google, arama sonuçları sayfalarının artık iyi olmayacağını duyurdu. Bunun yerine, artık sonsuz bir kaydırma veya başka bir deyişle, sonsuz bir arama sonuçları sayfası olacaktır. Google’dan sayfanın üstü reklam alanı için ödeme yapıyorsanız, bu önemli bir sorun değil, ancak sayfanın altı artık olmadığında sayfanın altı reklam alanı için ne olacak?

Google’ın bunun için bir çözümü var. Kısacası, reklamları sonsuz kaydırma sayfası boyunca yeniden dağıtıyorlar, bu nedenle sayfanın üst kısmındaki reklamlar sayfanın üstünde kalacak ve sayfanın alt kısmındaki reklamlar bir kullanıcının kaydırması sırasında periyodik olarak görünecektir. Yerel reklamlar ve Alışveriş reklamlarının konumu bu geçişte değişmeyecek.

Bu, kullanıcılar Google’da belirli bir terim, kelime öbeği veya soru aradığında, arama sonuçları sayfasında yinelenen reklamların görünebileceği anlamına gelir; bu, Google Ads satın alırken dikkate alınması önemlidir. Ancak, Google’ın da belirttiği gibi, bu, değişiklikler gerçekleşmeden önce bile her zaman bir olasılıktı. Daha önce olduğu gibi, Google Ads sistemi, reklamınızın arama sonuçlarında ne sıklıkta görüneceğini belirlemek için AdRank’i kullanmaya devam ediyor. Yani orada önemli bir değişiklik yok. Ancak değişebilecek olan şey, Google Analytics’inizin nasıl raporlandığıdır. Çoğunlukla sayfanın üst kısmındaki reklamlardan daha fazla ve sayfanın alt kısmındaki reklamlardan daha az sayıda mobil gösterim görmeyi bekleyin. Ayrıca arama ağı reklamlarında, alışveriş reklamlarında ve yerel reklamlarda daha düşük bir tıklama oranı görmeyi bekleyebilirsiniz.

Dikkate alınması gereken bir diğer önemli nokta da, şu an için Google Ads’deki bu değişikliğin yalnızca ABD merkezli İngilizce Google sorgularında gerçekleştiğidir. Ancak daha da önemlisi, 2022 yılı boyunca diğer ülkelerde ve diğer dillerde kullanıma sunulacaktır. Bu, bu kullanıcı geliştirmesinden tam olarak yararlanabilmeniz ve kampanyalarınızı optimize edebilmeniz için Google Ads stratejinizi yeniden değerlendirmenin ideal zamanı olduğu anlamına gelir. işinizin avantajına çalıştıklarını.

Nasıl olduğundan emin değilseniz, İbrahim Saraç Web Çözümleri size yardımcı olabilir. Bu alanda uzun yıllara dayanan deneyime sahip Bursa merkezli lider bir dijital pazarlama ajansıyız. Çeşitli sektörlerdeki stratejimiz ve planlama uzmanlığımız, Google’ın sunduğu değişiklikler ne olursa olsun, işletmenizin internette görülmesini sağlamanın en iyi yollarını bildiğimiz anlamına gelir. Bursa, Türkiye ve ötesindeki şirketler için, varlıklarını ve kârlılıklarını artıran ve aradıkları sonuçları gereksiz yere telaşa kapılmadan elde eden taze, yaratıcı ve kapsamlı bir şekilde araştırılmış stratejilerle başarılı Google Reklam kampanyaları yürütüyoruz. -üst bütçeler. Aynısını sizin için yapalım. Şimdi ne yaptığınıza bir göz atacağız ve sihrimizi çalıştırmadan ve oraya ulaşmanın bir yolunu bulmanıza yardımcı olmadan önce nerede olmak istediğiniz hakkında sohbet edeceğiz!

Şimdi, 2022 ve sonrasında kârınızın giderek daha da yükseğe tırmanışını izleyebilmeniz için, eğrinin önüne geçmenin ve yeni yıl için pazarlama kampanyanızın yolunda gitmenin en iyi zamanı.

Bunu gerçekleştirmek için bugün İbrahim Saraç Web Çözümlerindeki dijital pazarlama uzmanlarıyla iletişime geçin!