İçerik Pazarlaması Hakkında En Önemli 10 Gerçek

Yılın sonuna doğru ilerlerken—güneş hala Nane İspanyası üzerinde parlarken Noel’in yaklaştığına inanmak zor ve çok azımız yatağa bir yorgan koymayı bitirdik— pazarlama ajansları ve çok sayıda kişinin zamanı geldi. uzmanlar 2014’te neler olup bittiğini incelemeye başlayacak. Grafik tasarımda neler var, hangi web sitesi tarzı trend ve sosyal medyada neler oluyor?

İbrahim Sarac Web & İnternet Çözümleri posta kutusunda görünen ilk yıllık incelemelerden biri, Newscred’in İçerik Pazarlamasının İşe Yaramasının 56 Sebebidir . Bir İçerik Oluşturucu İşe Almak için Uzman Kılavuzu ve İşletmenizin Bir Bloga İhtiyacı Var ! sadece ikisinden bahsetmek istiyorum ve şimdi sizinle Newscred’in ‘eski tarz’ pazarlama stratejilerinin neden gereksiz olduğuna ve içeriğin hızlı yükselişinin etkilerine ilişkin bazı bulgularını paylaşmak istiyoruz.

Başlangıç ​​olarak, araştırma şu anda üç anahtar şeyin hayati derecede önemli olduğunu gösterdi:

  • • İçerik pazarlaması verimli bir iş kurar
  • • Müşteri kazanmak eş zamanlı taktikler gerektirir
  • • Bloglar, e-posta pazarlaması ve sosyal medya marka katılımını sağlar

1.Banner reklamları bir sorundur – cevap içeriktir
Tüketiciler banner reklamları %99 oranında reddediyor.
Kıdemli pazarlama personelinin %78’i, özelleştirilmiş içeriğin İşletmeden Tüketiciye pazarlamanın geleceği olduğuna inanıyor.

2.İçerik pazarlama ekibine yatırım yapın
İçerik ekipleri genellikle altı kişiden daha az kişiden oluşur (%81).
Bloglar, tam zamanlı bir personelin zamanının %9’unu alır ve pazarlama bütçesinin %7’sine mal olur.

3.Blogging
, aylık blog yazan işletmelerin %57’sine kıyasla, pazarlamacıların günlük bloglarının %82’sinin blog aracılığıyla yeni bir müşteri edinmesine yardımcı olur .
Ayda 15 blog yazısı yayınlayan markalar, aylık ortalama 1.200 yeni potansiyel müşteri.

4.Sosyal medya müşteri kazanmaya yardımcı oluyor
Alıcıların %77’si, CEO sosyal medyayı kullanıyorsa marka satın alma olasılıklarının daha yüksek olduğunu söyledi.
Müşteriler, Pinterest aracılığıyla bir ürün bulduklarında diğer sosyal medya kanallarından daha fazla para harcarlar.

5.Görsel içerik marka bağlılığını artırır
Beyin, görsel bilgileri metin okurken olduğundan 60.000 kat daha hızlı emer.
%87 ile video en iyi içerik pazarlama tekniğidir ve onu %86 ile web makaleleri takip etmektedir.

6.Facebook müşteri etkileşimi
Haftada 1 ila 4 kez paylaşım yapan perakende markalar, %71 daha fazla etkileşim sağlıyor.
Soru içeren Facebook gönderileri %100 daha fazla yorum alır.

7. Twitter Etkileşimi
Takipçilerden retweet yapmasını isteyen Twitter müşteri etkileşimi Tweetleri, sormayan markalara göre 12 kat daha yüksek retweet oranı alıyor.
Müşterilerin %78’i Twitter’da bir markayla retweet yaparak etkileşim kuruyor.

8.LinkedIn ve marka bağlılığı
Kurumsal sayfalara yapılan sosyal yönlendirmelerin %64’ü LinkedIn üzerinden yapılır.
LinkedIn kullanıcılarının %60’ı araştırma raporlarını ve sektör içgörülerini okumakla ilgileniyor.

9.Instagram ve
üç hashtag içeren Instagram gönderileri, gönderi beğenilerinde %110 artış elde ediyor.
Beş hashtag içeren Instagram gönderileri, %180 daha fazla gönderi beğenisi alıyor.

10.YouTube’un değeri
Kullanıcıların %90’ı bir YouTube videosu izlemenin satın alma kararı vermelerine yardımcı olduğunu iddia ediyor.
Web sitenizi ziyaret edenlerin, ürün hakkında bir video izlerlerse, ürününüzü satın alma olasılıkları %64 ​​daha fazladır.

Nane İspanya burada üç önemli nokta görüyor:

  • • Mümkün olduğunda video ve güçlü grafik bilgileri kullanın.
  • • Olabildiğince sık sosyal medyada ve blogda paylaşım yapın.
  • • Yalnızca özelleştirilmiş içerik yayınlayın.

İbrahim Sarac Web & İnternet Çözümleri pazarlama trendlerine ilişkin yıl sonu incelemelerine göz atın ve güçlü bir strateji uygulayarak 2022’e girmeye hazır olduğunuzdan emin olun.

İçerik Pazarlaması Hakkında En Önemli 10 Gerçek