Yerel Marketing

Bu yıl işinizi ve kârınızı büyütmek mi istiyorsunuz? Kim yapmaz, değil mi? Gerçekleştirelim! Bu konuda bizimle birlikte olun ve küçük bir görselleştirme ile başlayın: İşletmeniz ne yaparsa yapsın, işletmeniz ne satarsa ​​satsın, işletmeniz ne kadar büyük veya küçük olursa olsun, onu yeni filizlenmeye başlayan küçük bir bitki olarak hayal edin. küçük bir kil saksıda kir. Bunu görebiliyor musun? Şimdi, daha büyük, daha iyi ve daha güçlü olması için neye ihtiyacı var? Köklerin dikkatli beslenmesi, değil mi? Bununla nereye gittiğimizi görüyor musun? Evet, doğru: işinizi kurmak için köklerin olduğu yerden başlamalısınız. Ve işinizin kökleri nerede? Bu blogu okuyorsanız, işinizin kökleri büyük ihtimalle burada, Estepona, Marbella ve Costa del Sol’dadır! Yani bu yıl pazarlamanıza tam olarak odaklanmanız gereken yer burası! Kolay değil mi? Özellikle İbrahim Sarac Web & İnternet Çözümleri gibi tonlarca yerel deneyime sahip uzman bir dijital pazarlama işinize sahipseniz, böyle olduğunu düşünüyoruz.

Daha Büyük Bir İş Kurmak için Mikro Pazarlama

Sezgilere aykırı görünebilir, ancak daha büyük bir iş kurmak için daha küçük gitmeniz gerekir. Her şeyin Covid sonrası dünyamızdaki pazarlar ve ekonomilerle ilgisi var, ancak kısacası – ve bunu yeterince vurgulayamayız, bugün iş hayatında başarılı olmak için pazarlama planınızın, anlayışa ve sizin için çekici olmaya ekstra önem vermesi gerekiyor. Yerel topluluk. Daha önce olduğu gibi aynı küreselleşmiş dünyada yaşamıyoruz ve her yaştan, geçmişe ve bütçeye sahip tüketiciler, zor kazanılmış zamanlarını ve paralarını harcamaya gittiklerinde evlerine daha da yaklaşıyorlar. Coğrafi bölgenizdeki insanların ne istediğini öğrenin ve ürününüze, hizmetinize ve pazarlama stratejinize yoğun bir şekilde odaklanın. Bunu yaparak, müşterilerinizin sevdiği, yalnızca satışları artırmakla kalmayacak, aynı zamanda daha büyük, daha etkileşimli bir çevrimiçi varlık ve dijital topluluk oluşturacak bir şey sunacağınızdan emin olabilirsiniz.

Önceki blogumuzda mikro pazarlama hakkında daha fazla bilgi edinin , ancak bunu yapmak istemiyorsanız, işte tek cümlelik özet: Dijital pazarlama planınız coğrafi mikro pazarlamayı içermiyorsa, bundan emin olmanın şimdi tam zamanı.

Coğrafi Pazarlama Stratejisiyle Nasıl Başa Çıkılır?

Coğrafi tabanlı harika bir mikro pazarlama kampanyasını başarılı bir şekilde uygulamak için, belirli coğrafi bölgenizdeki müşterilerin veya olası müşterilerin ihtiyaçlarını ve isteklerini gerçekten anlamanız gerekir. Pazarlama planınızın, nispeten küçük bir demografinin ihtiyaç ve isteklerine aşırı odaklanması gerekecek, bu nedenle hepsine hitap etmeniz gerekiyor. Bu, kelimenin tam anlamıyla çok fazla bilgiye sahip olamayacağınız anlamına gelir; bu nedenle, bölgede yerel ve bol miktarda dijital pazarlama deneyimine sahip bir pazarlama ajansının yardımını kullanmak – İbrahim Sarac Web & İnternet Çözümleri gibi, inanılmaz bir yatırım getirisi sağlayabilecek harika bir fikirdir. Ayrıca, biraz kurulum süresi ve sürekli bakım gerektirse de, herhangi bir yerel işletme pazarlama planı için gerekli olan yerel haritalama hizmetlerinden tam olarak yararlandığınızdan emin olmak isteyeceksiniz. özellikle,işletmenizi Google My Business ve Apple Haritalar’a taşıyın . Bunların her ikisi de, çevrimiçi arama yaptıklarında yerel müşterilere işletmenizi ilk sırada listeleyecektir; bu, size sadık müşteriler ve etkileyici olma olasılığı daha yüksek olanlar tarafından görülmeniz için inanılmaz fırsatlar sunar. Google Benim İşletmem ve Apple Haritalar listelerinizi optimize etmek başlı başına bir sanattır, bu yüzden bunu doğru yapmak için gereken zaman ve çabayı ve düzenli olarak da ayırdığınızdan emin olun, böylece işletmenizin adını tehlikeye atmazsınız. ve güncel olmayan bilgilerle itibar, kötü (veya sahte, sahte veya yanıltıcı!) incelemeler ve daha fazlası (Nane bunu da alabilir! Tek yapmanız gereken sormak!).

Yardım yolda!

Nereden veya nasıl başlayacağınızdan emin değil misiniz? İşletmenizin ihtiyaç duyduğu mikro pazarlama stratejisini bir araya getirmek için zamanınız veya kaynaklarınız yok mu? Nane yardım etmek için burada! Ekibimiz, çeşitli yerel ve uluslararası işletmelerle çalışan ve onların yerel olarak günümüz iş dünyasına adapte olmalarına ve gelişmelerine yardımcı olan bir dizi dijital pazarlama uzmanı, web tasarımcısı, içerik yazarı, sosyal medya pazarlamacısı ve reklamcıdan oluşur. , ulusal ve uluslararası. İşletmenizin yerel pazarda kök salması için ihtiyaç duyduğu mükemmel sihir serpiştirmesini oluşturmak üzere bir araya gelen teknik becerilere ve yaratıcı beyinlere sahibiz, böylece günümüzün ideal olmayan küresel ekonomisinde bile daha fazla büyümeye devam edebilir. mümkün olduğunu düşündüğünüzden daha fazla – sınır gökyüzü!

Web sitemizden ne yaptığımız hakkında daha fazla bilgi edinin veya işinizin büyümesine nasıl yardımcı olabileceğimiz hakkında kişiselleştirilmiş bir sohbet için iletişime geçin!

Yerel Marketing