Web Sitenizi Optimize Etmek İçin Zamanınız Bitiyor

Geleceğini biliyorduk, ancak Şubat 2022’de resmi olarak gelecek: Google’ın en son sayfa deneyimi güncellemesi kullanıma sunulacak, bu da işletmenizin yeni dijital çağımızın avantajlarından yararlanmaya devam edebilmesi için dijital pazarlama stratejinizin kendisini buna göre ayarlaması gerektiği anlamına geliyor. , ve her zamankinden daha büyük, daha iyi ve daha karlı büyümek.

Bir süredir bu güncellemenin çalışmakta olduğunu biliyorduk (Google, yaklaşmakta olan algoritma değişikliklerini duyurma konusunda oldukça iyi) ve İbrahim Sarac Web & İnternet Çözümlerin ‘in SEO guruları, Haziran ayında yayınlanan blogumuzla zaten buna hazırlanıyorlardı , ancak şunu da biliyoruz ki özellikle bu güncellemelerle birlikte gelen tüm jargonun ortasındaki teknik ayrıntılar, işinizin başarısı için gerçekleştirmeniz gereken değişiklikleri unutmanızı (veya evet, bazen görmezden gelmenizi) kolaylaştırabilir. Ve İbrahim Sarac Web & İnternet Çözümlerin ‘deki dijital pazarlama ekibi, web sitenizin optimizasyonunu erteleme konusunda çok arkadaş canlısı ve bağışlayıcı olsa da, Google, hızla yaklaşan katı teslim tarihlerine sahip kararsız bir metrestir. Yani sadece web sitenizi optimize etmekle kalmayıp, bunu kesinlikle şimdi yapmanız gerekiyor.

Hangi Değişiklikler Geliyor?

Google’ın yeni algoritma güncellemesi daha iyi SER (arama motoru sonuçları) sayfa sıralamaları sunmak için değişeceğinden, küresel en iyi uygulama arama motoru optimizasyonu (SEO) gereksinimlerinde büyük değişiklikler geliyor. Daha spesifik olarak, en büyük içerik boyasını (LCP) ve ilk giriş gecikmesini (FID) daha iyi ölçmek için algoritma değişiklikleri yapılacak ve bu da web sitenizin yükleme sürelerini ölçecek, izleyecek ve sıralayacak, kullanıcıyı belirlemek (ve dolayısıyla buna göre sıralanacak) için kümülatif düzen kayması yapacaktır. web sitenize gelen ziyaretçiler için rahatsızlık, kullanıcı güvenliğini ve gizliliğini sağlamak için SSL sertifikası ve HTTPS kullanımının doğrulanması ve mobil (sadece masaüstü bilgisayar yerine) erişilebilirlik. Her zaman olduğu gibi, bu değişiklikler kullanıcı deneyimini iyileştirmek için yapılıyor, yani doğru anlarsanız,

Elbette bunu gerçekleştirmenin püf noktası, dijital pazarlama stratejinizde mümkün olan en kısa sürede birkaç değişiklik yapmaktır.

Ne yapman gerek?

Değişiklikler hızla yaklaşırken, hızlı hareket ederseniz, web sitenizi optimize etmek için hala yeterli zamanınız olduğundan emin olun, böylece yaklaşan kullanıcı deneyimi değişikliklerinden zarar görmek yerine bundan yararlanabilirsiniz. Teknoloji konusunda bilgiliyseniz, Google web sitenizin Google’ın en yeni taleplerini karşılayacak şekilde kodlandığından, programlandığından ve tasarlandığından emin olmak için web sitesi geliştirici yönergeleri sağlamıştır. Web sitesini sonuna kadar, en iyi bahsiniz (özellikle tüm değişiklikleri yapmak için en iyi birkaç ay içinde), sizin için her ayrıntıyla ilgilenmesi için Peppermint gibi profesyonel bir SEO ve dijital pazarlama ajansını aramaktır. Yüksek eğitimli ve deneyimli pazarlama ekiplerimiz Google’ın ihtiyaç duyduğu tüm değişiklikleri, en iyi SEO stratejisi, web sitesi tasarımı, içerik oluşturma ve daha fazlasıyla mükemmel bir sinerji içinde halledebilir, böylece Google, şimdi veya gelecekte. Aslında, işinizi çevrimiçi hale getirmenin ve orada başarılı olmanın birçok yönü arasında böylesine etkili bir işbirliği ile, Nane’yi yanınızda bulundurmak, markanıza gelecek yıl aradığınız desteği vermenin en uygun maliyetli yollarından biri olabilir. ve ötesinde.

Şimdi iletişime geçin ve mevcut web sitenizi denetlememize, gereken tüm optimizasyonları bulmamıza (ve muhtemelen bazı ekstraları da, böylece eğrinin önünde kalabilmeniz için!) , ve dijital pazarlama stratejileri web sitenizi çevrimiçi ortamda öne çıkarmak için gereklidir, bu nedenle 2022 şimdiye kadarki en iyi, en karlı yılınız olabilir!

Web Sitenizi Optimize Etmek İçin Zamanınız Bitiyor