Yeni Web Tasarım İşletmeniz İçin Daha Fazla Müşteri Nasıl Elde Edilir

Yeni bir web tasarım işine başlamak zor olabilir. Sonuçta, potansiyel müşterilerin görmek isteyeceği ilk şey, işinizin bir portföyüdür. Ama elbette, yeni bir web tasarımcısı olarak, önceki projelerin kapsamlı bir listesine sahip olmayacaksınız. Yani, biraz yakalama-22 durumunda kaldınız.

Ancak, her başarılı web tasarım işinin bir yerden başlaması gerekiyordu. Ve hatta yerleşik web tasarım işletmeleri bile bazen yeni müşteriler bulmakta zorlanıyor. İşte web tasarım şirketinize yeni müşteriler çekmenize yardımcı olacak bazı ipuçları.

Web Sitenizin Faydasını En Üst Düzeye Çıkarın

Potansiyel müşterilerin göreceği web tasarım becerilerinizin ilk örneği web sitenizdir. Bu nedenle, sitenizin olağanüstü olduğundan emin olmak için zaman ayırın. Yine de, müşterilerin web sitenizin işletmeleri için bir web sitesine nasıl çevrilebileceğini görselleştireceklerini unutmayın. Bu nedenle, yeniliklerle aşırıya kaçmamak en iyisidir. Bunun yerine, siteyi nispeten basit ve gezinmesi kolay tutun. Ve sitenin arama motoru optimizasyonu (SEO) yönlerini de ihmal etmeyin. Organik trafik, web tasarım işiniz için yeni potansiyel müşteriler kazanmanın en ucuz yoludur.

Muhtemelen bir web tasarımcısı olarak çığır açan yeni siteler tasarlamak için zaman harcamayı tercih edersiniz. Ancak, bir işletme sahibi olarak, değerli kişilerden oluşan bir ağ oluşturmanız da gerekecektir. Bu nedenle, LinkedIn profilinizi cilalamak ve sitede ağ oluşturmak için biraz zaman ayırın. Ve ağ oluşturma fırsatları sunan yerel iş etkinliklerine katılın. Unutmayın, akla gelebilecek her tür işletme bir web sitesine ihtiyaç duyar. Bu nedenle, ağınızı ne kadar geniş tutarsanız, değerli olası satışları yakalama şansınız o kadar artar.

Bir Niş veya Niş Bulun

Yetkili bir web tasarımcısı, hemen hemen her niş için bir site tasarlama becerisine sahip olacaktır. Ve yukarıda belirtildiği gibi, bir web tasarımına ilk başlarken geniş bir pazarı hedeflemek en iyisidir. Ancak, belirli bir alanda deneyiminiz varsa, bu kullanabileceğiniz bir güçtür. Yani, bu gücü, o nişe yönelik hedefli pazarlamada sat. Ve iş büyüdükçe potansiyel dikey pazarları araştırın. Örneğin, bir veya iki mutlu muhasebeci müşteri, profesyonel hizmet şirketleri için web siteleri tasarlama konusundaki uzmanlığınızın başlangıcı olabilir.

Serbest Çalışan Pazar Yerlerini Düşünün

Serbest çalışan bir sitede müşteri kazanmak için muhtemelen oranlarınızı düşürmeniz gerekecek. Yine de Fiverr, Upwork ve PeoplePerHour gibi platformlar iş fırsatları ve portföyünüze bazı projeler ekleme şansı sağlayacaktır. Bu nedenle, web tasarım işinizi başlatmak için hizmetlerinizi serbest çalışan pazar sitelerinde sunmayı düşünün. Ancak, bu türden çok fazla iş yapmaktan kaçınmak en iyisi olacaktır. Tamamlamanız gereken düşük ücretli bir iş yığınınız varsa, ortaya çıktıklarında daha karlı işler üzerinde çalışmak için zamanınız olmayabilir.

Yerel Pazarlama

Web tasarımcıları uluslararası olarak çalışabilir. Bununla birlikte, bölgenizde en çok tercih edilen yerel web tasarımcısı olmanın hala bir faydası var. Bu nedenle, pazarlama çabalarınızın bir kısmını yerel iş dünyasında hedefleyin. Örneğin bir Google My Business sayfası oluşturun. Yerel iş gruplarına katılın. Ve iş bağlantılarınızdan tavsiye istemeyi unutmayın. Örneğin, kullandığınız yerel muhasebeci firmasının, bazılarının yeni bir web sitesine ihtiyacı olabilecek birçok bağlantısı olacaktır.

Hedeflenen Erişim

Soğuk arama veya soğuk pazarlama e-postaları göndermek çok eğlenceli olmayabilir. Yine de, bu yöntemler işe yarıyor Soğuk arama veya soğuk pazarlama e-postaları göndermek çok eğlenceli olmayabilir, ancak bu yöntemler iyi hedeflenmişse işe yarar. Bu nedenle, becerilerinizden yararlanacak işletmelere hizmetlerinizi sunmaktan çekinmeyin. Örneğin, sitelerin nasıl iyileştirilebileceğini bulmak için bağlantılarınızın veya yerel şirketlerin web sitelerini inceleyebilirsiniz. Ardından, geliştirmeleri rekabetçi bir fiyata tamamlamayı teklif eden bu kuruluşlara ulaşabilirsiniz. Bu yaklaşım, ücretlerinizi düşürmenizi içerebilir. Yine de, işinizi kurarken memnun müşteri portföyünüzü büyütmenin başka bir yolu.

Sosyal Medyada Hedef Kitlenizle Etkileşime Geçin

Sosyal medya pazarlaması uzun vadeli bir projedir. Ancak, Facebook, Instagram ve Twitter’da ne kadar erken takipçi kazanmaya başlarsanız o kadar iyi. Bu nedenle, sosyal medyada bilgilendirici içerik yayınlayın ve hedef kitlenizle etkileşim kurun.

Fazla Yayın

Bir müşteri tarafından beklenenden fazlasını sunmak, tekrar eden iş ve tavsiyeler oluşturmak için mükemmel bir yoldur. Bu nedenle, özellikle yeni bir web tasarım işi kurarken fazla dağıtmak en iyisidir. Elbette her zaman müşterilerin beklentilerini karşılamak ve mükemmel hizmet sunmak isteyeceksiniz. Ve şirket kurulduktan sonra, en değerli müşterilerinize fazla teslimatı kısıtlamak isteyebilirsiniz. Ancak, bir işletmenin ilk günlerinde, muhtemelen her projede beklentileri aşmak için zamanınız olacaktır.

Tavsiye İsteyin

Yönlendirmeler birçok kaynaktan gelebilir. Gerçekten de arkadaşlar, aile, önceki işverenler ve iş bağlantıları, iş veya yönlendirmeler için potansiyel kaynaklardır. Bu nedenle, insanlardan yeni işinizle ilgili haberleri yaymalarını istemekte proaktif olun. Ve mevcut müşterileri de besleyin. Projeleri gereğinden fazla teslim etmenin yanı sıra müşterilerle iletişimde kalın. Örneğin, sağlayabileceğiniz ek hizmetler önerin ve müşterilere size iş teklif etmekle ilgilenebilecek birini tanıyıp tanımadıklarını sorun.

Uzmanlığınızı Sergileyin

Sunduğunuz hizmetleri internette arayan binlerce insan var. Ziyaretçileri çeken ve uzmanlığınızı öne çıkaran içerik yayınlarsanız, Google’da bulunma şansınızı artırırsınız. Bu nedenle, blogunuzda sürekli olarak yararlı içerik yayınlayın, sosyal medyada paylaşın ve ilgili sitelere konuk gönderileri sunun. İşletmenizin adını öğrenin ve müşteriler size gelmeye başlayacak.

Çözüm

Yeni bir web tasarım işi pazarlamak zorlu bir mücadele gibi görünebilir. Bununla birlikte, ilgili becerilere sahipseniz ve pazarlamanıza devam ederseniz, hizmetlerinize büyük bir talep var. Bu nedenle, tüm bağlantılarınızdan yararlanın, web sitenizin becerilerinizi gösterdiğinden emin olun ve mevcut tüm pazarlama fırsatlarını kullanın. Tüm çabanızın karşılığını görmeniz uzun sürmez.

Yeni Web Tasarım İşletmeniz İçin Daha Fazla Müşteri Nasıl Elde Edilir